Aloni – Afitos

Vila Aloni Afitos - funtravel.rs
vila-aloni-afitos-1-scaled Aloni - Afitos
vila-aloni-afitos-2-scaled Aloni - Afitos
vila-aloni-afitos-3-scaled Aloni - Afitos
vila-aloni-afitos-4-scaled Aloni - Afitos
vila-aloni-afitos-5-scaled Aloni - Afitos
vila-aloni-afitos-6-scaled Aloni - Afitos
vila-aloni-afitos-7-scaled Aloni - Afitos
vila-aloni-afitos-9-scaled Aloni - Afitos
vila-aloni-afitos-10-scaled Aloni - Afitos

Vila Aloni Afitos

Dupleks apartmani Afitos

VILA ALONI se nalazi u mirnom delu Afitosa. Od plaže je udaljena 650 metara, a od centra mesta 150 metara. U svom sastavu  ima dvokrevetne i trokrevetne studije kao i četvorokrevetne duplexe sa dve odvojene sobe za spavanje, uređeno dvorište sa letnjikovcem, roštilj, besplatan parking i besplatnu WiFi mrežu.

Sve smeštajne jedinice poseduju predviđeni broj ležaja, TV, klima uređaj, potpuno opremljenu kuhinju sa frižiderom, pločom sa dve ringle, električnim bokalom, sopstveno kupatilo sa tuš kabinom . Sve smeštajne jedinice imaju terasu i/ili balkon.

Kompletnu ponudu apartmanskog smeštaja u Afitosu možete pogledati na sl.linku https://funtravel.rs/category/grcka-leto/grcka-kopno/halkidiki/kasandra-apartmani/afitos/

OPIS VILEPROGRAM PUTOVANJAARANZMAN OBUHVATAARANZMAN NE OBUHVATACENOVNIKUSLOVI PLACANJANAPOMENE

Vila Aloni

Program putovanja:

1. dan – Sastanak putnika minimum 30 minuta pre polaska. Polazak autobusa oko 20:00h tačno vreme i mesto polaska se naknadno definiše i podložno je promeni o čemu se putnici obaveštavaju 24 časa pred polazak). Noćna vožnja sa usputnim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih i carinskih formalnosti.
2. dan – Dolazak na Tasos u prepodnevnim časovima.  Ulazak u smeštajne jedinice oko 14h po lokalnom vremenu.
2 – 12. Dan – Boravak u izabranim smeštajima na Tasosu.
12. dan – Napuštanje smeštaja u 9h po lokalnom vremenu. Polazak autobusa oko 15h po lokalnom vremenu (za tačno vreme polaska dobija se dan ranije od predstavnika agencije na destinaciji).
13. dan – Dolazak u ranim jutarnjim časovima.

Vila Aloni

  • Smeštaj u izabranom objektu na bazi 10 noćenja
  • Prevoz modernim turističkim autobusima, KLIMA, TV, VIDEO u koliko je to naznaceno u cenovniku
  • Kompletnu organizaciju uz pratioca putovanja
  • Korišćenje klime
  • polisu putno-zdravstvenog osiguranja
  • Individualne troškove i fakultativne izlete
  • Korišćenje klima uređaja – 5€ dan
  • boravišnu taksu u Grčkoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj – 0.5€, hoteli 1*i 2* – 0.5€, hoteli 3* – 1,5 €, hoteli 4* – 3€, hoteli 5* – 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na recepciji hotela ili apartmana

Vila Aloni

NIJE U PONUDI 

Vila Aloni

  • 30% od cene aranžmana prilikom rezervacije. Ostatak aranžmana minimum 10 dana pre početka putovanja;
  • Mesečnim ratama (bez uvećanja) putem čekova građana ili administrativnom zabranom (samo firme za koje u agenciji dobijete odobrenje), zaključno sa 15.12.2020. godine;
  • Putem platnih kartica (Dina, Visa card, Master, Maestro);
  • Putem profakture koja mora biti realizovana u roku od 3 dana od datuma izdavanja;
  • Prema novom Zakonu o trgovini turističke agencije i organizatori putovanja su u obavezi da naplaćuju turističke usluge u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan placanja.

Vila Aloni

  • Cena aranžmana pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije objekta. Smeštajni objekti su i kategorije po lokalnoj kategorizaciji. Putnici ulaze u očišćenu smeštajnu jedinicu, ali su u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni iste. Smeštajne jedinice nisu opremljene peškirima i sredstvima za higijenu. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija. Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-80 x 180-190cm, a za francuski ležaj je 145-155 x 180-190 cm.  Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta. Minimalni broj punoplatežnih osoba je određen brojem osnovnih ležaja u smeštajnoj jedinici. U slučaju promene broja korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice i shodno tome i cene aranžmana po važećem cenovniku. U slučaju promena cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta – putna taksa u odnosu na dan izlaska programa – cena je podložna promeni.
  • Najam apartmana tj.studija (NA) podrazumeva troškove električne energije, tople i hladne vode, korišćenje inventara, boravišnu taksu. Putnici ulaze u očišćenu smeštajnu jedinicu, ali su i  u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni iste. Posteljina je sastavni deo svake smeštajne jedinice, dok peškiri, toaletni papir, sapuni nisu sastavni deo inventara u smeštajnim jedinicama. U svim smeštajnim jedinicama kuhinje su opremljene osnovnim priborom za pripremanje hrane. Pribor u kuhinjama nekada nije baš kompletan pogotovo u odmaklim smenama u sezoni. Ukoliko uočite nedostatke obratite se odmah našem predstavniku radi evidentiranja i uklanjanja istog. Iznošenje smeća i održavanje čistoće je obaveza gostiju. Napuštanje smeštajne jedinice je do 9:00h (po lokalnom vremenu) poslednjeg dana boravka, a ulazak prvog dana oko 14:00h (po lokalnom vremenu). Načinjene eventualne štete, prouzrokovane nepažnjom, gosti su dužni da prijave predstavniku agencije ili domaćinu i iste nadoknade. Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije. Ukoliko putnik ima reklamaciju na licu mesta, obavezno je prijaviti je Predstavniku kako bi isti, zajedno sa Organizatorom odmah reagovao i reklamaciju uklonio u najkraćem mogućem roku. Reklamacije koje nisu prijavljene na licu mesta, a koje putnici prijave po dolasku u Srbiju neće biti uzete u obzir. U svakom  smeštajnom objektu nalazi se INFO TABLA gde putnici mogu pronaći sve neophodne informacije kao što su: broj telefona predstavnika, lekarske ordinacije i sl. Agencija nije odgovorna u slučaju nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera.
  • Proveriti 2 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska autobusa.
  • Ukoliko se putnici ne pridržavaju pravila korišćenja klima uređaja propisanih kućnim redom u studijima/apartmanima, vlasnik ima pravo da uskrati uslugu daljeg korišćenja klima uređaja bez prava na naknadu ili umanjenje cene aranžmana.
  • Za sve usmene informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.
  • Organizator zadržava pravo da putem Last minute ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni. Takođe, Organizator putovanja zadržava pravo da za određene smene prodaje isključivo paket aranžman, bez mogućnosti umanjenja za sopstveni prevoz.
  • PREPORUKA – OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu može da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Milenijum osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Ukoliko zdravstvena ustanova ne prihvata polisu, na licu mesta prihvatiti troškove pregleda i obavezno uzeti račun i dijagnozu lekara, po dolasku u Srbiju, iznos se refundira i taj iznos određuje osiguravajuća kuća.
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome najpre obaveste lokalnog predstavnika agencije na licu mesta. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Raspored sedenja u autobusu određuje Organizator putovanja isključivo na osnovu redosleda prijava, starosti putnika, broju dece, osim u izuzetnim slučajevima kada se može odrediti određeno mesto za trudnice, invalide i sl. Putnik je u obavezi da prihvati bilo koje sedište koje mu organizator dodeli. Za one putnike koji žele određeno sedište moguće je uplatiti predrezervaciju 10 eur po sedištu u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate. Organizator putovanja zadržava pravo da vrši transfer drugim/manjim vozilom (po potrebi agencije) od međustanice ili krajnje autobuske stanice do odredišta iz aranžmana ili od polazišta autobusa ili odredišta iz aranžmana do među stanice gde se ulazi u autobus do krajnje stanice. Broj putnika po smenama može se razlikovati. Zato se Organizator ne obavezuje da prevoz u povratku izvrši istim autobusom in a istim sedištima kao u odlasku.
  • Agencija prevozi do smeštajne jedinice onoliko koliko je fizički moguće. Prenos prtljaga do smeštajne jedinice obavlja sam putnik.  Agencija nije dužna da putnicima obezbedi prenos prtljaga na relaciji: autobus-smeštajni objekat-autobus, s toga vas molimo da ne preopterecujete svoj prtljag. Molimo putnike da vode računa o svom prtljagu, ukoliko se desi da se neki komad prtljaga izgubi, organizator nije obavezan da isti po svaku cenu povrati putniku, već da se potrudi da mu u takvim situacijama pomogne koliko je u njegovoj mogućnosti.
  • Dan pre polaska sa destinacije, obavezno se kod Predstavnika još jednom informisati o vremenu i mestu polaska, u slučaju da zbog nepredviđenih okolnosti dođe do neke promene.
  • Putnici se mole da se informišu o zakonu zabrani oušenja na odabranoj destinaciji id a se striktno pridržavaju lokalnih propisa s tim u vezi.
  • SOPSTVENI PREVOZ: Kada planirate sopstveni prevoz do destinacije smatra se da je to individualno putovanje. Lično se raspitajte o ruti puta, dokumentaciji i opremi potrebnoj u vašem vozilu, zakonima u zemlji u koju idete i kroz koje prolazite. Napominjemo da je putnik sam odgovoran za svoje putovanje na destinaciju ukolikom koristi sopstveni prevoz. Detalji vezani za putovanje automobilom se nalaze in a mup.gov.rswww.amss.org.rs. Uplatom smeštaja u određenom objektu, nema garancije da putnik na sopstvenom prevozu uz studio/apartman dobija i parking mesto.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promena na tržištu nafte i naftnih derivate koriguje cenu prevoza.
  • MALOLETNA DECA: podsećamo roditelje, bake i deke: da bi ste preveli maloletnike preko granice trebate da posedujete overenusaglasnost oba roditelja za prevođenje deteta preko granice za Ambasadu tako i za granicu. Ukoliko ste Vi zakonski staratelj deteta-kopija sudskog resenja.
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije. Preporučuje se putnicima, sa novim biometrijskim pasošima, da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemlje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima. Zbog prelaska dve granice i 4 procedure moguća su nepredviđena čekanja na koja organizator putovanja nema uticaj.
  • Kućni red je sastavni deo programa putovanja.
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Organizator putovanja smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije kao i to da je saglasan sa istim. Potpisivanjem ugovora o putovanju, putnik takođe potvrđuje da mu je uručena potrvrda garancije putovanja i da u celosti prihvata posebne uslove Triglav osiguranja.
  • Aranžman je rađen na na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika  i  usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja  ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska imoguće je izvršiti realizaciju programa uz manji broj prijavljenih putnika uz doplatu ili spajanja sa drugom agencijom.

Organizator putovanja osiguran je Polisom osiguranja za slučaj insolventnosti i odgovornosti za slučaj štete nanete putniku broj 990000031367 osiguravača Triglav Osiguranje, koja važi od 25.01.2019. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije Organizatora putovanja koji su sastavno deo prijave putovanja.

Ovlašćeni agent prodaje: Fun Travel Agency

Organizator putovanja: OTP 27/2014clck

Pratite našu FB stranicu https://www.facebook.com/funtravelagencypnbg