Hotel Famil 3* – Bansko 2021
Bugarska zimovanje 2021 FIRST MINUTE
Hotel Famil 3* – Bansko
Lokacija: Prelep porodični hotel smešten na reci Glazne (ulica Panayot Hitov br. 1) – Famil Bansko. Nalazi se na odličnoj lokaciji, preko puta hotela “Glazne” i udaljen je sedam minuta lagane šetnje do centra i oko 900 m od početne stanice gondole. Opremljen sa stilom, udoban i prijatan, sa odličnim domaćinima, u ponudi je naše agencije godinama unazad i po našoj oceni zaslužuje 4 *.









Hotel Famil 3* – Bansko od smeštajnih jedinica poseduje 5 dvokrevetnih soba, 4 dvokrevetne sobe sa pomoćnim ležajem, jedan junior suite i dve vile. Sve smeštajne jedinice imaju telefon, TV, mini bar, sef (uz doplatu) i kupatilo. Većina smeštajnih jedinica ima balkone.
- Dvokrevetna soba (2): Francuski ležaj ili dva odvojena kreveta.
- Dvokrevetna soba 2+1: Soba sa francuskim ležajem i pomoćnim ležajem u kome može spavati treća osoba.
- Junior suite 2+2: Prostrani penthaus sa kaminom. Nalazi se na poslednjem spratu hotela i ima francuski ležaj i veliku sofu na razvlačenje na kojoj mogu spavati dve odrasle osobe ili dvoje dece.
- Lux Vila 4+2: Zasebni objekat, luksuzno opremljen, na dva novoa. U prizemlju se nalazi veliki dnevni boravak sa kuhinjom i kaminom i manje kupatilo, na spratu se nalaze dve spavaće sobe i dva kupatila.
Sadržaj hotela: recepcija, lobi bar sa kaminom, uređeno dvorište, restoran-mehana, sauna, parno kupatilo, skijašnica, internet, sef (uz doplatu), parking.
Besplatne usluge: korišćenje saune, parnog kupatila, wireless interneta u lobiju, skijašnice, krevetac (na upit), prevoz do gondole, parking.
Ishrana: Polupansion (doručak i večera – samoposluživanje).
Hotel Famil 3* – Bansko
U PRIPREMI
- Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).
- Smeštaj u hotelu/app po izboru;
- Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
- Usluge predstavnika agencije u Banskom i troškove organizacije aranžmana.
- Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
- Ski pass;
- Autobuski prevoz;
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
- Gotovinsko plaćanje – 50 EUR prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
- Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
- Odloženo čekovima građana: 50 EUR prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2022. godine;
- Preko računa uz profakturu izdatu od strane agencije
- Administrativnom zabranom 50 EUR prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2022. godine, po uslovima organizatora putovanja (važi samo za firme sa kojima agencijaima potpisan ugovor o saradnji);
OPŠTE NAPOMENE:
- U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
- Potvrda rezervacije hotelase dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
- Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po srednjem kursu nbs na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
- OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Takovo osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
- U slučaju neadekvatnog smeštajaili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
- Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
- Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
- Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
- Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
- Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
- U smeni 21.12.- 28.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
- U smeni 28.12. – 04.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru.Raspitati se u agenciji.
- U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
- Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Organizator putovanja smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
OVLASCENI AGENT PRODAJE : FUN TRAVEL AGENCY
Pratite našu FB stranicu
POŠALJITE UPIT