Hotel Carina 2*- Rodos 2019

3441
3446
3447
3442
3444
hotel-carina-rodos-3
hotel-carina-rodos-
hotel-carina-rodos-1
hotel-carina-rodos
3445
hotel-carina-rodos-4

CARINA HOTEL 2* – RODOS GRAD- RODOS 2019

Carina hotel Rodos / Položaj: Carina Hotel 2* – Rodos Grad se nalazi centru grada Rodosa, u živom delu, okružen tavernama, kafićima i restoranima. Udaljen je 500 m od Kazina, 700 m od luke i 14 km od međunarodnog aerodroma Diagoras.

Plaža: Hotel Carina  je udaljen od šljunkovite plaže oko 180 m, a od peščano-šljunkovite Elli plaže, oko 3 minuta hoda.

Hotelski sadržaj: Recepcija, restoran, bar, sef (uz doplatu) i besplatan bežični internet u zajedničkim prostorijama.

Smeštaj: Hotel Carina ima 64 sobe. Standardne sobe imaju oko 13 m2, pločice na podu, kupatilo TWC, klimu, frižider i balkon/terasu, telefon.

Usluga u hotelu Carina: Noćenje s doručkom (kontinentalni doručak – otvoreni bife – samoposluživanje). /  Polupansion – večera – (švedski sto-samoposluženje) – služi se u hotelu Best Western Plaza na oko 200m udaljenosti.

Komentari gostiju/ Napomena: Hotel je čist, uredan, na odličnoj lokaciji, blizu plaže, restorana, centra, bar street-a. Generalno nije bučno noću, jer se svi kafići i restorani u okolini zatvaraju u ponoć, ali zbog blizine Bar Street-a i noćnog života, možda je ovaj hotel bolji za mlađe ili makar one bez dece. U sklopu hotela je a la carte restoran koji je jedan od jeftinijih u gradu.

OPIS HOTELAPROGRAM PUTOVANJAARANZMAN OBUHVATAARANZMAN NE OBUHVATACENOVNIKUSLOVI PLACANJANAPOMENE

 

 

  1. Program putovanja:
    1. dan Beograd – Rodos: Turistički aranžman započinje 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona sastankom kod šaltera na aerodromu Nikola Tesla i preuzimanjem putne dokumentacije od predstavnika agencije. Putnik pristupašalteru za predaju prtljaga, šalteru za pasošku  Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzima služba aerodroma i kabinsko osoblje. Čarter let.

    Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 16h, a može biti i ranije u slučaju raspolozivosti), noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće, može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Moguć je prevoz prtljaga drugim vozilom. Raspored soba određuje isključivo recepcija.

    1. do 10. dan – Rodos: Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta(min za realizaciju je 20 osoba), noćenje sa uslugama navedenim u
    2. danRodos  Beograd: Napuštanje soba najkasnije do 12h (ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd. Završetak usluge.
U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:
  • Povratna avio karta na relaciji Beograd – Rodos – Beograd (čarterlet)
  • Transferi na Rodosu aerodrom – hotel – aerodrom
  • Smeštaju hotelu na bazi izabrane usluge po tabeli iz cenovnika na bazi 10 noćenja
  • Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacijeputovanja
U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
  • Aerodromsketakse u ukupnom iznosu od 50€ za odrasle i decu preko 2 godine, (taksa u Beogradu 21.42€, taksa u Grčkoj 15.10€, DCV taksa 0.98€); deca od 0-2 godine ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu.
  • YQtaksa  doplata za gorivo 10€ po osobi (odrasli i deca preko 2 godine), plaća se u agenciji uz aranžman. Iznos takse je podložan
  • Dinarskideo aranžmana, odrasli i deca preko 2 godine starosti, u iznosu od 1990,00 dinara
  • Doplataza korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela)
  • Međunarodnoputno osiguranje. Posedovanje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika, te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog .
  • ORGANIZATOR SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA  Više informacija potražite u agenciji ili na našem sajtu.
  • Boravišna taksa: ista se plaća direktno recepciji hotela. U trenutku postavljanja programa cena po sobi po danu iznosi:
  • 0.50€ za htl 2*/ 1*,
    1,5€ za htl 3*,
    3€ za htl 4* i
    4€ za htl 5*;
    0.25€ za apt 1key-2key,
    0.50€ za apt 3key,
    1€ za apt 4key.

Direktan jutarnji čarter let iz Beograda

AVIO PREVOZ + TRANSFER + SMEŠTAJ (PAKET ARANŽMAN)

Datum polaska 17.06 27.06 7.07 17.07 27.07 6.08 16.08 26.08 5.09 15.09
Datum povratka 27.06 7.07 17.07 27.07 6.08 16.08 26.08 5.09 15.09 25.09
Broj dana | Broj noćenja 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10
CARINA 2* | grad RODOS | Noćenje sa doručkom << IZDVAJAMO | Odlična lokacija!
150m od plaže!
1/2 soba 385 399 445 465 485 485 485 425 399 385
III odrasla osoba 325 335 345 365 385 399 399 365 325 315
Dete 2-6 god 185 185 185 185 185 185 185 185 185 185
Dete 6-12 god 299 299 299 325 325 335 335 325 299 299
CARINA 2* | grad RODOS | Polupansion << IZDVAJAMO | Odlična lokacija !
1/2 soba 535 545 599 615 635 635 635 575 545 535
III odrasla osoba 475 485 499 515 535 545 545 585 475 675
Dete 2-6 god 185 185 185 185 185 185 185 185 185 185
Dete 6-12 god 375 375 375 399 399 415 415 399 375 375
Doplate i napomene: Klima, Wi-Fi BESPLATNO.Sef(na recepciji).
Doručak u hotelu, večera u hotelu Best Western Plaza 4* (oko 200m)

 

Popust za decu se odnosi isključivo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se uzima na lični zahtev i plaća, a u nekim hotelima može biti besplatno. Putnik je u obavezi da najavi krevetac prilikom sklapanja ugovora.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
  • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Banca Intesa na dan  Informaciju o kursu
  • Prilikomprijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana.

Preostali deo aranžmana i avio takse isplaćuje se najkasnije do 20 dana pre polaska na put gotovinski, karticom, . U slučaju kašnjenja, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši se storniranje rezervacije, a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova.

  • Odloženo plaćanje čekovima građana: prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene aranžmana.Preostali deo aranžmana moguće je uplatiti valutiranim čekovima građana. Posledanja rata ne može biti posle 11.2019. Datumi realizacije su 10. 20. i 30. u mesecu.
  • Odloženoplaćanje na 4 rate platnim karticama Banca Intesa 

 Aerodromske takse ne spadaju u mogućnost odloženog plaćanja aranžmana.

  • Platnim karticama (Visa, Master, iDina).

Virmanska uplata fizičkih i pravnih lica sa rokom uplate od dva dana od datuma izdavanja profakture ili prijave. U slučaju promene kursa dinara na dan uplate, nenaplaćeni deo podleže promeni i doplati (valutna klauzula).

 

  • NAPOMENA:
    Sveusmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora
    Organizator savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.
    Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima  Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija.
    Pojedinihoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstvo obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
    Ukolikoje u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama hotela, te raspoloživost istih je na upit, stoga je najava od velike važnosti jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih).
    Posebnizahtevi gostiju u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno, se ne  Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost neispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
    Hoteliiz ponude su na  Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U  slučaju nepotvrđivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.Gost preuzima brigu čuvanja vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobama.
    Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugihPutnici koji u pasošu imaju navedeno kao mesto rođenja Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM mogu imati problema prilikom ulaska u Grčku (čak i mogućnost zabrane ulaska). Molimo Vas da o tome konsultujete Konzularno odeljenje Ambasade Grčke.

    Putnikje obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno
    Putnikje u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim
    Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.

    Opisihotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program). Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti  Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
    Svenavedene sobe ili studija/apartmani su standardno  Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.
    Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo Vam ga prosledili ili uručili direktno

    Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl).
    Bukau objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski
    Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik  Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom  po  dolasku  na  destinaciju/ostrvo.  Molimo   Vas   da   prisustvujete   prvom   info-sastanku. Transfer se takođe može obaviti i sa više prevoznih sredstava.
    Upromo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i ..)
    Dresscode/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim
    Apartmanii hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
    Obziromda su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom
    Uobjektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja  Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi,  supijera,  kadica)  već  bazičnu  opremljenost  priborom  za  jelo,  čašama,  šoljama   i   tanjirima.  Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvaoim kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
    Rezervacijehotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao
    Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali, će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.

    VizaN IJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr. MUP SRBIJE PU Peć), viza J E POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu
    Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14. Opštih uslova putovanja organizatora i nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opštiuslovi putovanja su sastavni deo Ugovora o putovanju
    Minimalnibroj putnika za realizaciju programa je 100.  Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja. Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora  usklađeni sa YUTA standardim

 Ovlašćeni agent prodaje : Fun Travel Agency

Organizator putovanja: OTP 138/2010mdtr

Pratite našu FB stranicu

Print Friendly, PDF & Email
Pozovite odmah