APP/HTL Star Edipsos – Leto 2019

APP/HTL Star Edipsos
hotel-star-edipsos-5689 APP/HTL Star Edipsos - Leto 2019
hotel-star-edipsos-5689-1 APP/HTL Star Edipsos - Leto 2019
hotel-star-edipsos-5689-2 APP/HTL Star Edipsos - Leto 2019
hotel-star-edipsos-5689-3 APP/HTL Star Edipsos - Leto 2019
hotel-star-edipsos-5689-4 APP/HTL Star Edipsos - Leto 2019
hotel-star-edipsos-5689-5 APP/HTL Star Edipsos - Leto 2019
hotel-star-edipsos-5689-6 APP/HTL Star Edipsos - Leto 2019

APP/HTL Star Edipsos – Leto 2019

 

APP/HTL Star Edipsos se nalazi u centru Edipsosa i u neposrednoj blizini termalnih izvora. Raspolaže dvokrevetnim i trokrevetnim studijima. Sve smeštajne jedinice imaju kupatilo, terasu, čajnu kuhinju (sa osnovnim posuđem, frižiderom, rešoom sa dve ringle), televizor i klimu (korišćenje klima-uređaja uračunato u cenu). Aparthotel poseduje lift. Gostima je na raspolaganju besplatno korišćenje interneta (agencija ne može garantovati brzinu i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema). Aparthotel Star nema sopstveni parking (postoji mogućnost parkiranja u neposrednoj blizini objekta).

 

OPIS DESTINACIJEPROGRAM PUTOVANJAARANZMAN OBUHVATAARANZMAN NE OBUHVATACENOVNIKUSLOVI PLACANJANAPOMENE
 Google maps: 
Latitude: 38.854592
Longitude: 23.045256

PROGRAM PUTOVANJA: 

1. dan: Okupljanje putnika na utvrđenom mestu 30 minuta pre predviđenog vremena polaska autobusa (tačno mesto i vreme polaska biće potvrđeno 2 dana pre termina putovanja). Putovanje prema Grčkoj preko Makedonije sa usputnim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja.
2. dan: Dolazak na Eviju u prepodnevnim satima. Smeštaj u izabrani objekat (ulaz u studije/apartmane najranije od 14:00h). Noćenje.
3-11. dan: Boravak u izabranom studiju/apartmanu. Noćenje.
12. dan: Napuštanje studija/apartmana u 09:00h. Slobodno vreme do polaska. Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije).
13. dan: Dolazak u Beograd u ranim jutarnjim satima. Kraj usluge.
CENA PAKET ARANŽMANA OBUHVATA:
– prevoz turističkim autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio i video opremljenost, klima, wi-fi) na relaciji Beograd-Evija-Beograd;
– Prevoz trajektom Glifa-Agio Kampos-Glifa
– smeštaj na bazi 10 noćenja u izabranom objektu u studijima/apartmanima;
– usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera tokom boravka;
– troškove organizacije i vođstva puta.

APP/HTL Star Edipsos

– u cenu nije uračunata grčka boravišna taksa:
– međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
– individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge koje koristi putnik, a nisu pomenute programom putovanja, a naprave se u toku puta i u toku boravka u vili.

APP/HTL Star Edipsos

APP/HTL Star Edipsos

Hedonic-popusti-230x59 APP/HTL Star Edipsos - Leto 2019

 

PAKET ARANŽMANI NA BAZI 10 NOĆENJA PO OSOBI SA AUTOBUSKIM PREVOZOM
CENA ARANŽMANA JE PO OSOBI I SMENI: DEVIZNI DEO IZ TABELE + 4.990,00 DINARA

VILA / TERMIN Min. broj
plativih
paketa
TIP 27.05
06.06
06.06
16.06
16.06
26.06
26.06
06.07
06.07
16.07
16.07
26.07
26.07
05.08
05.08
15.08
15.08
25.08
25.08
04.09
04.09
14.09
14.09
24.09
24.09
04.10
STAR 2 1/2 STD 79* 95* 129 153 175 188 197 194 176 149 118 84 65
3 1/3 STD 64* 76* 95 123 138 151 161 158 137 113 89 64 55

U smeni obeleženoj * dinarski deo aranžmana se ne plaća i u cenu je uključen prevoz i trajekt.

POPUSTI I DOPLATE (ne važi za smene označene zvezdicom *):        
– prvo dete do 6 godina starosti plaća samo dinarski deo i koristi zajednički ležaj.
Navedeni popusti važe samo za dete u pratnji minimum dve odrasle osobe. Dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.
– u slučaju spajanja smena, cena se umanjuje za 2.990,00 din po osobi na osnovnu cenu paket aranžmana za drugu smenu osim za Edipsos, za koji se za svaku dodatnu smenu plaća redovna cena (devizni + dinarski deo);
– SOPSTVENI PREVOZ: Cena aranžmana se umanjuje za 4.990,00 din po osobi na osnovnu cenu paket aranžmana;
– ne postoji mogućnost dupliranja popusta;
– doplata za jednokrevetni studio/apartman – 50% od cene paket aranžmana (smeštaj u studiju 1/2 i jedno mesto u autobusu).
POPUSTI I DOPLATE:
dete kao dodatna osoba prvo dete do 6 godina starosti plaća samo dinarski deo i koristi zajednički ležaj
jedna osoba u 1/2 STD doplata 50% na cenu aranžmana (osim smena sa * – u kojima je doplata 100%)
klima-uređaj uračunat u cenu
spajanje smena autobuski prevoz: za svaku dodatnu smenu, plaća se redovna cena (devizni + dinarski deo)
sopstveni prevoz u slučaju sopstvenog prevoza cena se umanjuje za dinarski deo

 

APP/HTL Star Edipsos

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Unicredit banke na dan uplate.
– UPLATA U CELOSTI: uplata kompletne cene aranžmana prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate u celosti odobravati popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen.
– UPLATA DO POLASKA: 40% akontacija prilikom rezervacije, ostatak do 14 dana pre početka korišćenja aranžmana.
– ODLOŽENO PLAĆANJE: 40% akontacija prilikom rezervacije,ostatak u jednakim mesečnim ratama čekovima građana do 15.12.2019. – sa uvećavanjem u iznosu od 1% na ostatak duga, čekovi građana se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
– PLATNE KARTICE: Visa, Master, Maestro, American Express, Dina, kreditnim karticama Banca Intesa do 6 mesečnih rata (prilikom rezervacije).
– ADMINISTRATIVNA  ZABRANA: 40 % akontacije prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama, putem overene  administrativne zabrane (formular korisniku izdaje organizator putovanja) sa dospećem do 15.12.2019. godine, sa uvećavanjem od 1% na ostatak duga.
AUTOBUSKI PREVOZ: 
     APP/HTL Star Edipsos
Datumi polazaka iz Srbije prema Grčkoj u letnjoj sezoni 2019. su dan ranije u odnosu na termine naznačene u tabeli u okviru cenovnika. Povratak za Srbiju je u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu, za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije. Satnica povratka autobusa iz mesta letovanja je promenljiva, a u skladu sa zakonskim odmorom vozača. Putnici su obavezni da dva dana pred početak putovanja pozovu agenciju kako bi dobili obaveštenje o tačnom vremenu polaska autobusa, imenu pratioca grupe i njegovom broju telefona. Sva sedišta su numerisana i agencija pravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli agencija. Sva deca moraju imati svoje sedište. Moguća priključenja i izlasci putnika su isključivo duž autoputa na mestima koja su predviđena za ukrcaj i iskrcaj putnika. Agencija određuje mesta za pauze i njihovu dužinu. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ulaska i izlaska putnika.
SOPSTVENI PREVOZ:       
Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera za smeštaj u odabrani objekat. Putnici koji putuju sopstvenim prevozom dobiće i broj telefona osobe zadužene za kontakt na destinaciji – radi lakšeg pronalaženja objekta ili ukoliko bude potrebna pomoć. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i dr. kod nadležnih organa (AMSS, MUP R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčke).
OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA            
Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: BIR DOO BEOGRAD-OGRANAK HEDONIC TRAVEL BEOGRAD, Gavrila Principa 52, mail: info@hedonictravel.rs; tel: +381 11 366-44-55. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija je Maja Pešić

APP/HTL Star Edipsos

NAPOMENE:
Za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 45 prijavljenih putnika po smeni.
Fotografije objekata, zbog raznovrsnosti struktura su izabrane nasumično i ne znače indentični izgled svake stambene jedinice, kupatila ili kuhinje.
Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperature tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Čistoću i higijenu, tokom boravka održavaju sami korisnici. Prilikom napuštanja apartmana korisnici su dužni da izbace smeće iz apartmana.
Posteljina i kuhinjski inventar su sastavni deo  smeštajne jedinice, dok peškire, sapun, toalet papir i druga sredstva za higijenu obezbeđuju sami korisnici.
U slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestima u kojima se smeštajne jedinice nalaze, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće smeštajnom objektu.
Predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili.
Putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze. Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike, viša sila i slično).
Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, kao i za stranke koje koriste agencijski prevoz, bez obzira kako i kada su uplatili kompletan aranžman, vaučer,  odnosno dokument o pravu da krenu na ugovoreno putovanje, biće izdat sedam dana pre datuma početka korišćenja aranžmana.
First i Last minute ponude-Organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u ceni. Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja putovanja – aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
U slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije ili opis usluge u katalozima, web sajtovima i slično, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom program putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika.
Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 45) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, izlete ili drugo).

APP/HTL Star Edipsos

 Licenca  OTP br. 71/2014. od 14.11.2014, uz Garanciju putovanja u visini od 300.000 € za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0053/2018 od 25.01.2018. koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA“, 011/322-86-86, prijavom na adresu ul. Kondina 14 ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz Polisu br. 300059633 od 25.01.2018. ugovorenu sa Akcionarskim društvom za osiguranje „DDOR Novi Sad“.
 OVLASCENI AGENT PRODAJE: FUN TRAVEL AGENCY DOO PARACIN