Hotel:
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena i važeća je na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i inopartnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru nisu poznate ne mogu biti nirelevantne. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga, posebno u vezi Covid 19, bez prethodne najave organizatoru putovanja.Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno
Ministarstvo zemlje putovanja. Hoteli koji poseduju besplatni parking ne mogu garantovati mesto na parkingu zbog ograničenog broja mesta. Hotelijer zadržava pravo promene poslovne politike i naplate dodatnih sadržaja (klima, WIFI, parking, sef, wellness i spa i sl.), koji su prilikom objavljivanja programa putovanja bili besplatni, za šta organizator putovanja ne može preuzeti odgovornost i ne može uticati na poslovnu politiku hotelijera. U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola/samoposluživanja postoji mogućnost da se, usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola.
Smeštaj:
Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od turističke agencije,dok o raspodeli soba odlučuje hotelijer na recepciji po dolasku i prijavi gosta na recepciji. Kasni dolazak (late arrival) je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji. Hoteli čuvaju sobe do 18h polokalnom vremenu nakon čega imaju pravo da izdaju sobu, ukoliko drugačije nije najavljeno.Pravila oblačenja (dress code) su obavezna za vreme obroka u svim hotelima od 3* do 5*, ukoliko
drugačije nije naznačeno i dozvoljeno u svakom pojedinačnom hotelu.U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 15:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 11:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu,obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo
kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste Organizatora putovanja i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka.
Kontakt telefon lokalne partnerske agencije naveden je na vaučeru. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče...) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti.
U slučaju eventualne štete koju putnik učini u smeštajnoj jedinici, objektu ili prevoznom sredstvu dužan je troškove prouzrokovane istom nadoknaditi lično na licu mesta. Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom
kao mogućnost doplate.
Anax Apartments Parga
Na osnovu člana 68. stav 1. tačka 2. a u skladu sa članovima 70 i 71 Zakona o turizmu („Sl. glasnik RS“ br. 17/2019) organizator putovanja TIARA TRAVEL d.o.o. poseduje GARANCIJU PUTOVANJA za slučaj insolventnosti i naknade štete br. 470000057739 osiguravajuće kompanije TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD, kao i depozit u minimalnoj visini od 2.000 €, na računu Unicredit banke, MB 17324918, za kategoriju licence A i visini od 100.000 eur.
LICENCA
Organizator putovanja TIARA TRAVEL d.o.o. poseduje LICENCU za organizovanje turističkih putovanja, broj licence 246/2021, licenca kategorije A, izdatu od strane nadležnog Registra turizma Agencije za privredne registre.
Anax Apartments
OVLAŠĆENI POSREDNIK U PRODAJI : FUN TRAVEL AGENCY
Anax Apartments
Aktuelne ponude mozete naci i na nasoj FB stranici: https://m.facebook.com/funtravelagencypnbg/