Atina Nova godina – Nova godina 2020

Atina - funtravel.rs
Atina - funtravel.rs
Atina - funtravel.rs
Grcka - grad
Grcka
Akropolj
 Akropolj nocu
OPISPONUDA BR.1 - 30.12.

NOVA GODINA

ATINA

30.12. -04.01.2019.

Atina Nova godina / Atina je glavni grad Grčke. Moderna Atina je veliki i kosmopolitski grad, dok je starogrčka Atina bila moćna država i poznati obrazovni i filozofski centar. Grad je dobio ime po boginji zaštitnici – Atini. Često se naziva kolevkom zapadne civilizacije zbog svojih kulturnih doprinosa tokom IV i V veka pre nove ere. Iz tog razdoblja u Atini je ostalo mnogo antičkih zgrada i umetničkih dela. Najpoznatiji je svakako Akropolj, koji je priznat kao jedan od najboljih primera klasične grčke umetnosti i arhitekture.

 

1.dan NOVI SAD – BEOGRAD – NIŠ – VRANJE…
Polazak iz Novog Sada sa železničke stanice (kod lokomotive) u 14,00h. Polazak iz Beograda sa turističkog terminala „Lasta“ u 15,30h. Vožnja autoputem ka Nišu sa usputnim zadržavanjima radi preuzimanja putnika iz drugih gradova. Polazak iz Niša u 19.00h sa parkinga na benzinskoj pumpi „Lukoil Jastrebac“ kod TC „Tempo“. Direktna noćna vožnja sa usputnim pauzama na graničnim prelazima i motelima.

2.dan . . . LAMIA – ATINA
Dolazak u Atinu u prepodnevnim satima. Panoramsko razgledanje grada autobusom u pratnji lokalnog vodiča: Trgovi Omonija i Sintagma, Parlament, Rezidencija, Olimpijski stadion, Cipio, Hadrijanov slavoluk, Zevsov hram, Akademija, Univerzitet, Biblioteka… Smeštaj u odabrani hotel – posle 14.00h. Slobodno popodne. Doček nove godine na otvorenom, u organizaciji grada Atine na trgu Sintagma. Noćenje.
Fakultativno:
* Doček nove godine u taverni na Plaki, podno Akropolja, uz folklor (prijava i uplata samo u agenciji uz prijavu za aranžman)

3.dan A T I N A
Doručak. Slobodan dan za individualne aktivnosti i razgledanja. Noćenje.
Fakultativno: Repriza dočeka u taverni na Plaki

4.dan A T I N A
Doručak. Slobodan dan za individualne aktivnosti i razgledanja. Noćenje.
Fakultativno: Prepodne poseta Akropolju u pratnji stručnog vodiča, zatim izlet do novog olimpijskog kompleksa – panoramsko razgledanje i slobodno vreme za šoping u novom šoping-molu „The mall Athens“ koji je u sastavu kompleksa.

5.dan ATINA – LAMIA . . .
Doručak. Napuštanje hotela. Slobodno vreme u gradu do polaska za Srbiju u 16.00h. Direktna vožnja sa pauzama po potrebi i na graničnim prelazima radi obavljanja carinskih formalnosti.

6.dan . . . NIŠ – BEOGRAD – NOVI SAD
Dolazak na mesto polaska: Niš u ranim jutarnjim, Beograd u ranim prepodnevnim, Novi Sad u prepodnevnim satima. Prestanak aranžmanskih usluga.

CENA ARANŽMANA (po osobi – izraženo u €):

Polazak Povratak HOTEL Kat. Usluge Polazak NIŠ Polazak BEOGRAD i
sa autoputa Bgd-Niš
Polazak NOVI SAD
Redovna cena Rane rezervacije Redovna cena Rane rezervacije Redovna cena Rane rezervacije
Ponedeljak, 30.12.2019. Subota, 04.01.2020. CRYSTAL CITY 3* 3 BB 169 158 179 167 184 172

Umanjenja za sopstveni prevoz:
– polazak iz Novog Sada: 50 €
– polazak iz Beograda i sa autoputa Bgd-Niš: 45 €
– polazak iz Niša: 35€

U CENU JE URAČUNATO:

  • prevoz visokopodnim turističkim autobusom ili dabldekerom (A/C,audio,video…)
  • smeštaj u 1/2 i 1/3 sobama (treći krevet pomoćni) na bazi 3 noćenja sa doručkom (doručak švedski sto u skladu sa normativima hotela), u odabranom hotelu
  • usluge lokalnog vodiča u Atini za razgledanje grada
  • troškovi licenciranog pratioca grupe iz Srbije
  • troškovi organizacije putovanja

U CENU NIJE URAČUNATO:

  • medjunarodno putno i zdravstveno osiguranje za EU, može se kupiti u Agenciji
  • Grčka “STATE TAX” – plaća se u efektivi na recepciji hotela po dolasku – prijavi. PO SOBI, ukupno za 3 noći: za hotel 3*- 4,5€, za hotel 4*- 9€
  • fakultativno: poseta Akropolju (transfer, ulaznica i troškovi vodiča) i izlet autobusom do “The mall Athens” i olimpijskog kompleksa – 30€ – min. 20 osoba
  • individualne posete, karte za gradski prevoz
  • doplata za jednokrevetnu sobu (dinarski): “Crystal City” – 95 €
  • doplata za polazak iz Zaječara, Negotina, Bora – 20 € (dinarski) – min. 20 osoba

OPIS I LOKACIJA HOTELA:
HOTEL „CRYSTAL CITY“ (3*)
Porodični hotel u srcu Atine, na Trgu Karaiskaki, na cca 500m od Omonije, 1500 m od Sintagme, 2000 m od Akropolja. Hotel poseduje 84 sobe, svaka TWC, klima, satelitska TV, telefon, frižider, minibar, sef …. Prijatan restoranom sa barom i internet kafeom, na prvom spratu, pruža pravu porodičnu atmosferu. Upotpunjuje je restoran sa barom na krovu hotela, sa direktnim pogledom na Akropolj. Besplatan WiFi u celom hotelu. Izuzetna lokacija za upoznavanje sa gradom.

POPUST ZA RANE REZERVACIJE 7%
(za uplatu u celosti, do popune određenog broja soba u hotelu, broj mesta je ograničen).

NAČIN PLAĆANJA u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate:

  • 30% akontacija kod prijave, ostatak u maksimum 6 MESEČNIH RATA PO ZAVRŠETKU PUTOVANJA i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća 15. u mesecu ili administrativnom zabranom (dostavljaju se najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana)
  • Platnim karticama

OPŠTE NAPOMENE (SASTAVNI DEO PROGRAMA PUTOVANJA)

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 15h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09 h. Svaka smeštajna jedinica ima tuš/WC (ako u programu putovanje nije drugačije navedeno).
Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
Opisi i fotografije smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih jedinica, organizator ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata; bez mogućnosti uticaja organizatora.
U smeštajnim jedinicama treći i četvrti ležaj su po pravilu pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom standardne veličine. Organizator putovanja na to nema uticaja.
Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
Dostupnost nekih od dopunskih sadržaja zavisi isključivo od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, WiFi…) i po pravilu se doplaćaju. Korišćenje interneta je predvidjeno na recepciji i brzina je nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
Ako drugačije nije navedeno način usluživanja obroka je kontinentalni

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I USLUGA:
Fakultativni izleti i usluge nisu obavezni deo programa. Realizacija istih zavisi od broja prijavljenih putnika (ako drugačije nije navedeno minimum 30). Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, organizacije…
Termini fakultativnih izleta i usluga su promenljivi i zavise od objektivnih okolnosti: slobodnih termina po lokalitetima, slobodnih termina vodiča, mogućnosti prevoza, vremenskih uslova…. Organizator ne garantuje realizaciju fakultativnih izleta.
Fakultativni izleti i usluge plaćaju se inopartneru na licu mesta, u efektivi i po cenama iskazanim u pisanom programu organizatora.

OSTALE NAPOMENE:
Putnici su u obavezi da se 2 dana pre početka putovanja obaveste o tačnom vremenu i mestu polaska. Na mesto polaska dolazi se 30 minuta ranije u slučaju autobuskog, odnosno 3 sata ranije u slučaju avio prevoza
Kod autobuskih aranžmana prevoz se vrši visokopodnim, spratnim autobusima ili kombi-vozilima, automobilima sa klimatizacijom i audio opremom. Pauze radi usputnog odmora su predviđene na oko 4,5 sata vožnje; na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu, „Zakona o bezbednosti saobraćaja“ i raspoloživosti kapaciteta stajališta.
Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski, s tim da će se u spratnom autobusu sedišta računati počev od prvih sedišta u prizemlju. Ako putnik želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu 20 € u dinarskoj protivvrednosti.
Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, uslova na putu i graničnim prelazima…).
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.
Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga…).
Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred.
Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno način plaćanja je u celosti najkasnije 3 nedelje pre polaska
Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati overenu saglasnost roditelja, prema važećim propisima.
Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno pribave potrebne uslove i isprave.
Putnici sa pasošima RS koje je izdala Koordinaciona uprava u Beogradu podležu viznom režimu, prema važećim propisima. Viziranje je individualno, prema uslovima Ambasade zemlje u koju se putuje. Organizator može posredovati samo u savetodavnom svojstvu i izdavanjem traženih dokumenata putniku, vezanih za realizaciju putovanja (ugovor, vaučer, potvrdu hotela). Organizator ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja vize.
Preporuka je da se putnici pre polaska informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji (www.europa.rs) ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak u stranu zemlju.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Ukoliko u programu putovanja drugačije nije navedeno, aranžman je rađen na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Dunav Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora). OSIGURANJE MOŽETE PLAĆATI NA RATE PO DINAMICI IDENTIČNOJ DINAMICI PLAĆANJA ARANŽMANA.

•Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja licenca OTP br. 49/2016
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja – YUTA standard. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate.

Ovlašćeni agent prodaje: Fun Travel Agency

Pratite našu FB stranicu https://www.facebook.com/funtravelagencypnbg

POŠALJITE UPIT

    Ime i prezime

    Email

    Telefon

    Datum polaska

    Datum povratka

    Broj odraslih

    Broj dece

    Starost dece

    Napomena