Minamark Resort Spa
INFORMACIJE VEZANE ZA PUTOVANJA TOKOM COVID-19 PANDEMIJE:
Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane pandemijom Covid-19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za avio prevoz, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom.
Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza putnika je da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u Republici Srbji tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.
Organizator putovanja nema ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza putnika je da poseduju u toku putovanja zaštitnu masku i rukavice.
S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredviđenih situacija, i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predviđenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjena, kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče.
Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
Covid-19: Počevši od 01.09.2020., na snagu je stupila odluka Vlade Republike Egipat da je državljanima Srbije za ulazak u AR Egipat neophodan negativan PCR test na COVID-19 ne stariji od 72h. Zahtevani PCR test se može obaviti po sletanju na aerodrom u Hurgadi po ceni od 30 USD po osobi, koji se plaća na licu mesta. PCR test se može obezbediti i u R. Srbiji. U oba slučaja, deca uzrasta do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test.
Obavezno je međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19.
Turističke vize su ukinute za boravak do 30.04.2021.
Popunjenost kapaciteta hotela do 31.09. će biti do 50%, a od 01.10. do 75%; U standardnoj sobi, zavisno od hotela, maksimum osoba će biti 2 odrasle osobe i dvoje dece do 12 godina. Ne postoji mogućnost smeštaja u trokrevetnim sobama. U autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta. Turistima je zabranjeno da konzumiraju hranu i piće van hotelskog kompleksa. Turistima je zabranjen izlazak iz Hurgade, što znači da se izleti do Kaira i Luksora neće realizovati. Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije…). Na aerodromu, putnici će biti u obavezi da potpišu dokument da 14 dana pre puta nisu bili u kontaktu sa osobom koja je zaražena. Putnici moraju da popune Formular “Traveller Declaration Form” pre ulaska u avion. Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za Covid-19, detalji osiguranja moraju biti upisani u Formular. Putnici u ručnom prtljagu moraju imati maske i rukavice.
Nove zaštitne mere povodom Covida-19, koje je vlada Republike Egipta navela u svom protokolu na destinaciji: Za prijavljivanje i odjavljivanje u hotelu, postupak će biti sličan onom kakav je bio ranije. Recepcioner će nositi masku, dok će u nekim hotelima na recepciji biti pleksiglas. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Švedski sto neće dodirivati niko osim hotelskog osoblja. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Klijenti ne moraju da nose maske tokom boravka u hotelu, na otvorenom. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u većini hotela. U restoranima je rastojanje od dva metra između stolova, a isto je u barovima (minimum 1,5m). Postojaće udaljenost između suncobrana na plaži definisana protokolom. Na aerodromu klijenti uvek moraju nositi masku. Samo na pasoškoj kontroli će skinuti masku. U avionu su putnici obavezni da nose masku. Prilikom autobuskog transfera putnici su obavezni da stave masku. Ko ne bude imao masku, neće moći da uđe u avion/autobus. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen.
VAŽNE NAPOMENE:
Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona, i postoji mogućnost pomeranja predviđenog vremena leta. Obavezno dva dana pre putovanja proveriti tačno vreme i mesto sastanka putnika i poletanja aviona.
U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok što ne može biti predmet žalbe putnika jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.
Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).
Maloletna lica, ukoliko putuju bez oba ili sa jednim roditeljem, moraju imati saglasnost roditelja koji ne putuje, overenu kod notara.Minamark Resort Spa
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 15:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 12:00 časova. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici funtravel.rs. Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela. U većini hotela uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.
U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje ili kreveti na sprat.
Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela.
Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, wi-fi internet…). Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju.
NAPOMENE:
Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz u Egipat.
Minamark Resort Spa
Građanima republike Srbije za ulazak u Egipat potreban je pasoš (koji važi najmanje 6 meseci nakon povratka u zemlju) i viza koja se dobija I plaća na aerodromu (25$ po pasošu).
Uz ovaj program važe opšti uslovi organizatora putovanja agencije OTP 119/2020 kategorije A 40 od 01.02.2020.godine.okt usklađeni sa YUTA standardom. Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja!
Aranžman je rađen na bazi od minimum 125 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima
Minamark Resort Spa