Evgatis Hotel *** Marina

OPIS VILEARANZMAN OBUHVATAARANZMAN NE OBUHVATACENOVNIKUSLOVI PLACANJANAPOMENE

Lokacija: Od plaže ga deli samo ulica. Evgatis hotel se nalazi 8km od glavnog grada Mirine. Odličan je izbor za odmor u pravom smislu te reči.

Sadržaj: Dvorište, bazen, bar, ležaljke i suncobrani pored bazena i na plaži, pristup internetu, parking.

Sobe: TV, frižider, terasa, klima uređaj, kupatilo (tuš), peškiri, fen za kosu, pristup internetu, sef i krevetac za bebu (na upit).

 

PROGRAM PUTOVANJA:1.dan. Beograd – Limnos: Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja aviona kod šaltera Agencije Inter Holidays Travel Agency. Prevoz čarter letom. Dolazak naLimnos.

2.-9. dan. Limnos – boravak u izabranom hotelu / apartmanu na bazi odabarane usluge (najam, noćenje sa doručkom, polupansion, all inclusive light). Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

10.dan. Limnos – Beograd: Slobodno vreme. Transver do aerodroma. Prevoz čarter letom za Beograd. Dolazak u Beograd.

ARANŽMAN UKLJUČUJE:

Avio prevoz čarter letom na relaciji Beograd – Limnos – Beograd,

Smeštaj u izabranom hotelu na bazi usluge i tipa sobe naznačene u tabeli,

Transfer aerodrom – hotel – aerodrom,

Usluge predstavnika, troškove organizacije putovanja.

Aerodromske takse u visini 43,28 eur ( 15,3 eur aerodromska taksa Beograd, 17 eur aerodromska taksa na Limnosu, 10 eur YQ taksa, 0,98 eur DCV taksa) Deca od 2-5 godina ne paćaju grčku taksu. Takse se plaćaju u agenciji uz aranžman u dinarskoj protivvrednosti.

YQ je taksa za poskupljenje goriva, a njena visina će zavisiti od devijacije cene goriva i biće objavljivana dva puta mesečno. DCV je taksa direktorata za razvoj saobraćaja.

Infanti od 0-2 god besplatno.

Sve navedene takse su podložne promeni i sva eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.

Troškovi fakultativnih izleta, putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno po „ARANŽMAN UKLJUČUJE“

DESTINACIJA LIMNOS NIJE U PONUDI


USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Napomena: Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema prodajnom kursu Banke Intesa na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća se prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.

1.UPLATA DO POLASKA – Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska. Uplate aranžmana po cenama ranog bukinga: podležu posebnom načinu plaćanja koji je određen za svaki hotel posebno. Ne pridržavanje uslova plažanja ili kašnjenje prilikom uplate podrazumeva gubljenje prava na korišćenje popusta za rani buking. Uplate za aranžmane po cenama ranog bukinga ne mogu iti sa odloženim plaćanjem.

2.PLATNIM KARTICAMA (Visa, Visa Electron, Maestro, Master, Dina, i American Express).

3.UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 50% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana na više mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa.

Rate dospevaju svakog 10,20 i 30-tog u mesecu. Poslednji datum dospeća čekova je 30.10.2016.

4.PLAĆANJE NA RATE – Bez kamate, kreditnim karticama Intesa banke (Visa, Visa Electron, Maestro, Master, Dina) do 3 rata. Inter Holidays Travel Agency zadržava parvo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude.

5.ADMINISTRATIVNIM ZABRANAMA – na više mesečnih rata zaključno sa 30.11.2016.

6.TURISTIČKIM KREDITOM

OPŠTE INFORMACIJE

OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravajuće kuće.

PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE, ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije repatrijacije.U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenom uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima parvo na refundaciju celokupnog iznosa.

NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava parvo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag pre polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti lanč paketom. Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.

Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.

HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.

ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.

POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekta je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone I poslovne politike hotela.

PUTNA DOKUMENTA: Avinske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Inter Holidays Travel Agency predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije na aerodromu u Beogradu. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja (saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA – kao da su odustali na dan polaska. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.

VIZE: Putnici koji imaju stari pasoš (plavi) u obavezi su da individualno apliciraju za vizu zemlje u koju putuju. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju, kao i zemalja kroz koje prolaze.

PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika Agencije Inter Holidays Travel Agency i Agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. Vreme leta na čarter letovima, objavljuje se najčešće dva dana pre realizacije programa. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučajevima kašnjenja letova, avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.

PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimum 20kg prtljaga. U slučaju većeg broja prtljaga, organizator putovanja ne snosi rizik da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene.

IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen, po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel (na aerodromu), koji će Vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga, nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije.

PREDSTAVNIK AGENCIJE je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno pristustvo).

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.

Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicijalne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.

FAKULTATIVNI IZLETI su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta vrši se na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.

Ovlasceni subagent : Fun Travel Agency, Paracin

Organizator putovanja: agencija INTER HOLIDAYS GROUP DOO–OGRANAK INTER HOLIDAYS TRAVEL AGENCY.

POŠALJITE UPIT

    Ime i prezime

    Email

    Telefon

    Datum polaska

    Datum povratka

    Broj odraslih

    Broj dece

    Starost dece

    Napomena