Apartmani Hristos – Siviri 2018

SIVIRI 2018 – FIRST MINUTE

APARTMANI U CENTRU LETOVALIŠTA – SAMO 40m OD DOKA

OPIS VILEPROGRAM PUTOVANJAARANZMAN OBUHVATAARANZMAN NE OBUHVATACENOVNIKUSLOVI PLACANJANAPOMENE

Apartmani HRISTOS, nalazi se u samom centru Sivirija na plaži na najatraktivnijoj lokaciji letovališta, 40m od doka. Poseduje četvorokrevetne apartmane i studija, dvokrevetne, trokrevetne. Apartmani poseduju kuhinju,osnovno posuđe, kupatilo,2-4 standardna ležaja, TV, klimu, garniture za sedenje na terasama, sve terase poseduju pogled na more i plažu, gledaju na zapadno-južnu stranu tako da sa terasa može da se uživa u prelepom zalasku sunca. Apartmani poseduju dnevnu i spavaću sobu sa po 2 ležaja. Promena posteljina i celokupan servis apartmana se vrši na 5 dana. U apartmane se ulazi prvog dana posle 13 h a apartmani se napuštaju zadnjeg dana do 9h. U apartmanima može boraviti najviše 4 odrasle osobe i jedno dete do 8 godina. Svi apartmani imaju svoj zaseban ulaz. Odmah pored vile se može automobilna slobodnom prostoru. Napomena apartmani imaju manju spavaću sobu sa francuskim ležajem u kojoj se nalazi klima i dnevni boravak gde je kuhinja sa 1 ili 2 singl ležaja, iz dnevne sobe je izlaz na terasu(svi kreveti su Grčkog tipa tako da su za nijansu manji od naših standardnih ležaja),apartmani u prizemlju su u nivou dvorišta. AC 2 eura po danu, Wi-Fi gratis.

Kategorizacija Grand Holiday-a; GPS kordinate:40°02’13.0″N 23°21’35.3″E

Lokacija 5*; Objekat 4*; Prostranost soba 2,5*; Terase 5*; Dvorište nema dvorište; Kvalitet nameštaja 2,5*.

1. DAN – Polazak sa ugovorenog odredišta dan ranije od datuma početka smene.

2. – 11. DAN – Dolazak u letovalište i boravak na bazi 10 noćenja u apartmanu.

12. DAN – Napuštanje objekta u 09:00 sati i polazak iz letovališta u dogovoreno vreme u popodnevnim satima.

13. DAN – Dolazak u mesto polaska u ranim jutarnjim satima

Najam apartmana za 10 noći 11 dana.

Predstavnika agencije za svo vreme boravka,24h dnevno.

Obavezno međunarodno zdravstveno osiguranje,prevoz autobusom(polazak dan ranije u odnosu na datum iz tabele), fakultativne izlete i individualne troškove, druge nepomenute usluge.

Boravišna taksa(plaća se u Grčkoj po novom Zakonu o turizmu, 0,5eur po danu)

HOTEL ULAZ 20.05. 30.05. 09.06. 19.06. 29.06. 09.07. 19.07. 29.07. 08.08. 18.08. 28.08. 07.09. 17.09.
IZLAZ 30.05. 09.06. 19.06. 29.06. 09.07. 19.07. 29.07. 08.08. 18.08. 28.08. 07.09. 17.09. 27.09.
Apartmani HRISTOS A1/4 39/59* 59/89* 89 119 149 149 149 149 149 139 99/129* 89/109* 59/79*
Apartmani HRISTOS A1/3 39/59* 69/99* 99 155 189 199 199 199 199 169 129/159* 99/129* 69/89*
Apartmani HRISTOS A1/2 39/59* 69/109* 109 229 259 259 259 259 259 239 159/189* 119/149* 79/99*
Apartmani HRISTOS S1/3 49/69* 69/99* 99 149 189 189 189 189 189 189 119/149* 99/119* 69/89*
Apartmani HRISTOS S1/2 49/69* 69/109* 109 199 259 259 259 259 259 259 159/189* 119/149* 79/99*

Cena Prevoza:.

Novi Sad za odrasle 69 € za decu do 12 godina 59 €, u jednom pravcu 55 € za odrasle i 45€ za decu 12 godina.(minimum 6 putnika)

Beograd za odrasle 59 € za decu do 12 godina 49 €, u jednom pravcu 45 € za odrasle i 45€ za decu 12 godina.

Jagodina,Ćuprija,Paraćin za odrasle 55 € za decu do 12 godina 45 €, u jednom pravcu 40 € za odrasle i 30€ za decu 12 godina.

Negotin, za odrasle 69 € za decu do 12 godina 59 €, u jednom pravcu 55 € za odrasle i 45€ za decu 12 godina.

Zaječar, Bor, za odrasle 59 € za decu do 12 godina 49 €, u jednom pravcu 49 € za odrasle i 39€ za decu 12 godina.

Pojate, Niš, Aleksinac, Leskovac za odrasle 50 € za decu do 12 godina 40 €, u jednom pravcu 35€ za odrasle i 25€ za decu 12 godina . Rezervacija sedišta u autobusu:1.red 20 evra,2.red 15 evra,3 red 10 evra,4 i 5 red 5 evra po osobi.

Deca do 2 godine – besplatno, ako ne koriste sedište. Za spojene smene doplata za prevoz iznosi 50%.

POPUSTI DECA: deca na zajedničkom ležaju gratis, plaćaju samo prevoz.

Euro se obračunava po prodajnom kursu UniCredit banke,na dan uplate.
1) 30% prilikom rezervacije, a ostatak 15 dana pre putovanja.

2) 40% rezervacija, 60% administrativnom zabranom na jednake rate do 01.09.2018.g. Uz uvećanje 2%(devizna klauzula) .

3) 40% rezervacija, 60% administrativnom zabranom na jednake rate do 01.12.2018.g. Uz uvećanje 7%.

4) 30% prilikom rezervacije, a ostatak na jednake rate čekovima građana do 01.12.2018. uz uvećanje 7%.
5) 30% prilikom rezeracije, a ostatak na rate putem kredita poslovnih banaka .

Fakultativni izleti : su uvek organizovani od strane lokalne turističke agencije koja je partner Organizatora putovanja u letovalištu. Organizator putovanja nije u stanju da kontroliše kvalitet izvođenih fakultativnih programa i prema OUP nije odgovoran za njihovo izvođenje , te je putnik saglasan da sve svoje eventualne reklamacije i primedbe uputi direktno, na licu mesta, lokalnom organizatoru putovanja, odnosno nadležnim turističkim službama zemlje u kojoj borave !

PREDSTAVNICI ,UPUTSTVA I NAPOMENE: Predstavnik je osoba koja je angažovana od strane Organizatora putovanja ( ili lokalnog predstavnika, agencije koja zastupa Organizatora putovanja) prilikom dolaska i tokom boravka gostiju. Pored ličnog kontakta, koji je utvrđen prema nedeljnom rasporedu, svaki putnik u slučaju nagle potrebe ima mogućnost kontakta sa predstavnikom putem mobilnog telefona ili u prostorijama lokalne agencije – agenta. Sve važne informacije predstavnik ostavlja na info tabli, koja se nalazi na ulazu u objekat, ili na mestu koje je predviđeno za ostavljanje informacija u hotelima. U slučaju bilo kakvog problema vezanog za smeštaj, gosti su dužni da prvog dana boravka obaveste predstavnika o postojećem problemu.Predstavnik je dužan da angažuje ljude koji su zaduženi za servis i da otklone nastale probleme, na vremenski period i brzinu otklanjanja problema Organizator putovanja ne može da utiče(zavisi od dostupnosti dostupnih servisera u datom momentu). Putnici sve primedbe mogu da pismenim putem daju predstavniku agencije prvog dana(u dva primerka, svakoj strani po jedan potpisan od strane putnika i predstavnika Organizatora putovanja,ovaj dokumenat jedini validan za odštetni zahtev putnika nakon letovanja).

U sobe se ulazi prvog dana posle 14h, a sobe se napoštaju zadnjeg dana do 9h.

Putnici za vreme boravka sami održavaju higijenu u sobama. Svu nanetu štetu sobama prilikom letovanja putnici su dužni da plate ino partneru ili vlasniku objekta!!! Agencija zadržava pravo da od putnika izvrši potraživanje i naplatu nanete štete sobi ili objektu od nosioca ugovora putovanja i nakon povratka putnika u zemlji. Za ovaj spor nadležan je Opštinski sud. Primedbe na smeštaj tokom i na kraju perioda letovanja, neće biti razmatrane.

VAŽNO: U slučaju uvođenja viza za državljane Republike Srbije, svi putnici su u obavezi da organizatoru dostave na vreme potrebnu dokumentaciju, a o uslovima i plaćanju viziranja će naknadno biti obavešteni.

Svi putnici državljani Republike Srbije koji poseduju nove biometrijske (crvene) pasoše, osim državljana sa prebivalištem na teritoriji Kosova i Metohije, u zemlje potpisnice Šengenskog sporazuma mogu putovati bez viza u skladu sa odlukom Saveta Ministara EU. VAŽNO: Preporučuje se putnicima, sa novim biometrijskim pasošima, da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rsili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.

Državljani Srbije koji poseduju stare (plave) putne isprave, kao i građani sa prebivalištem na teritoriji Kosova i Metohije, za putovanje u zemlje Šengena moraju posedovati VIZU. Vizu su dužni da pribave lično aplicirajući za istu u skladu sa zahtevima Konzulata u zemlju u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost za nedobijanje vize vlasnika starih plavih pasoša i u tom slučaju smatra se da je putnik odustao od putovanja i podleže troškovima otkaza putovanja prema Oštim uslovima putovanja. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Neophodna je viza za vlasnike novih biometrijskih pasoša izdatih od strane Koordinacione uprave pri Ministarstvu unutrašnjih poslova u Beogradu tj. ako u pasošu stoji da je izdat od strane MUP R SRBIJE, KOORDINACIONA UPRAVA.

Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako je upisano u pasošu (Odnosi se na devojačko prezime, skraćene oblike imena i sl., slovo dj ili đ). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili

aerodromskih službi, kao i u samim hotelima. Molimo putnike da prilikom rezervacije aranžmana dostave kopiju prve strane pasoša i tačan kontakt telefon. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže novčana sredstva (kartice, gotovina….),kao i međunarodno zdravstveno osiguranje.Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela.

– Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost. Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.Putnici sami snose odgovornost za lična i putna dokumenta i njihovu validnost. Putnici se mole da se informišu o zakonu o zabrani pušenja na odabranoj destinaciji i da se striktno pridržavaju lokalnih propisa s tim u vezi! Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisi poznate ne mogu biti relevantne.Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Agencija ne može imati uticaja.

Agencija ne učestvuje u organizaciji slobodnog vremena putnika na odredištu, te ni na koji način ne snosi odgovornost za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta koji su u organizaciji ino partnera. Ovaj Cenovnik je rađen prema lokalnoj kategorizaciji i klasifikaciji hotela zemlje odredišta. Za sve ove slučajeve, ukoliko na strani putnika dođe do bilo kakve štete i/ili nepredviđenih troškova usled nepoštovanja navedenih uputstava i napomena, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i/ili dodatnih troškova snosi putnik. Agencija zadržava pravo izmene u programu putovanja (redosleda pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). VAŽNO Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice.

– Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije.Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama sa kojima zaključi poseban ugovor. U slučaju promena na monetarnom tržistu ili tržištu roba i usluga ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, agencija zadržavapravo korekcije cena, kao i izmene programa putovanja, spajanja sa drugom agencijom ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre putovanja.

 

MOLIMO SVE PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLASKA 2 DANA PRE POČETKA ARANŽMANA

PROGRAM JE RAĐEN NA BAZI MINIMUM 40 PUTNIKA

U SLUČAJU NEDOVOLJNOG BROJA PUTNIKA ROK ZA OTKAZ PUTOVANJA 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

ILI AGENCIJA PREUZIMA PRAVO NA SPAJANJE GRUPE SA DRUGOM AGENCIJOM

UZ OVAJ PROGRAM VAŽE OPŠTI USLOVI PUTOVANJA ORGANIZATORA PUTOVANJA  KOJI POSEDUJE LICENCU OTP 58/2014

OVLAŠĆENI AGENT PRODAJE FUN TRAVEL AGENCY

Print Friendly, PDF & Email
Pozovite odmah