Portorož – Nova godina 2020

Portoroz 1
Portoroz 2
11533
11534
11535
11532
histrion

Portorož Nova godina 2020

Portorož Nova godina 2020 – Portorož, po mnogima s razlogom nazvan “luka ruža”. Ovaj predivan primorski grad je poznat ne samo kao zdravstveni I klimatski rezort već I kao mondensko mesto. Specifičan položaj  u severnom delu piranskog zaliva čini ga zaštićenim od severnih vetrova čak I u zimskom periodu te ga odlikuje ga  blaga mediteranska klima. Zato, neka Vaš predah od svakodnevnice bude u lepoti  jadranske obale, opustite se u toploj morskoj vodi I sve to začinite odličnim italijanskim kapućinom u nekom šik kafeu.

PONUDA BR.1PONUDA BR.2

Cenovnik

 

datum od – do

30.12.
03.01.

VILLE PARK   

 

1/2 Standard (ND)

Odrasli

159

dodatni krevet

159

I dete 0-12

144

 

Uključeno u cenu

    • Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu
    • 2 noćenja sa doručkom (samoposlužni tzv. švedski sto – samoposluživanje) u Portorozu u dvokrevetnim i dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem
    • usluge vodiča za vreme trajanja aranžmana.

Nije uključeno u cenu

    • Međunarodno putno osiguranje (Putno osiguranje se preporučuje za ulazak na teritoriju zemalja EU, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbedjenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju istih)
    • obaveznu boravišnu taksu i prijavu, koja iznosi oko 6 € ukupno za 2 noci po osobi i plaća se na recepciji hotela
    • troškove fakultative koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor, polupansion
    • individualne troškove koje putnici naprave u toku putovanja, sve druge nepomenute troškove
    • osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja i druge pakete osiguranja

PROGRAM PUTOVANJA

1.DAN putovanja (30.12.ponedeljak ) BEOGRAD – PORTOROŽ

    • Sastanak grupe u 20.15 h ( radi preuzimanja obezbeđene peronske karte) na glavnoj beogradskoj autobuskoj stanici „ BAS “ , sa predviđenih perona od 34 do 41 ( ukoliko davalac usluga BAS, drugačije ne odredi). Ulaz na predvidjene perone je iz Karađorđeve ulice ( preko puta hotela Prezident ). Predvidjeno vreme polaska u 21.00 h. Vožnja preko Hrvatske i Slovenije sa kraćim usputnim zadržavanjima radi carinskih formalnosti i odmora. Noćna vožnja.

2.DAN (31.12 utorak ) PORTOROŽ – PIRAN

    • Dolazak u Portorož u prepodnevnim satima. Smeštaj u hotel (prema hotelskim pravilima posle 14 h). Ostatak dana slobodan za individualne aktivnosti, a mi Vam preporučujemo prijatnu šetnju obalom do istorijskog grada Piran i čašu vina na Tartinijevom trgu .. Slobodno vreme za individualne aktivnosti i individualni doček Nove godine. Srećna Nova godina!!! NOĆENJE.

3.DAN (01.01. sreda) PORTOROŽ – KOPAR-IZOLA – PORTOROŽ

    • DORUČAK. Slobodan dan za individualne aktivnosti u Portorožu, a mi Vam preporučujemo fakultativni izlet za Koper i Izolu. Vožnja do Kopra. Dolazak u ovaj lučki gradić i odlazak u informativnu šetnju do Katedrale Marijinog Uznesenja i Da Ponte Fountain na Prešernovom trgu. Slobodno vreme za individualne aktivnosti. U dogovoreno vreme u odnosu na informacije vodiča polazak za Izolu. Po dolasku šetnja živopisnim uličicama gde su još uvek mogu naći tragovi Rimskog carstva. Slobodno vreme za individualne aktivnosti… Povratak u hotel u Portorožu. NOĆENJE.

4.DAN (02.01. četvrtak ) PORTOROŽ – TRST -PORTOROŽ – BEOGRAD

    • DORUČAK. Odjava iz hotela i slobodno vreme do polaska za Srbiju, a mi Vam preporučujemo fakultativni izlet do Trsta. Po dolasku, kraći informativni obilazak grada – pešačka tura (Ponte Roso, San Antonio Nuovo, srpska crkva Sv. Spiridona, trg ujedinjenja Italije…). Slobodno vreme za individualne aktivnosti…Povratak u Portorož po ostatak grupe i polazak za Srbiju oko 19h . Noćna vožnja preko Slovenije i Hrvatske sa kraćim usputnim zadržavanjima radi osveženja i carinskih formalnosti…

5.DAN (03.01. petak ) BEOGRAD

    • Očekivani dolazak u Beograd na mesto polaska oko 09.00. časova ( u zavisnosti od uslova na putu i graničnim prelazima). Kraj programa.

USLOVI PLAĆANJA:

    • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate

NAČIN PLAĆANJA:

    •  79 €, po osobi prilikom rezervacije ili a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili preostali iznos do pune cene aranžmana u 3 jednake mesečne rate bez kamate – čekovima građana koji se deponuju prilikom rezervacije, ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podleže promeni
    • Prva promena po vec zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata, itd. ) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora vec podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno troškova.

DOPLATE I POPUSTI

    • Rezervacija 1/1 soba je moguća isključivo NA UPIT i doplata iznosi Vile park 3* – 50 €.

OSIGURANJE:

    • Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja u agenciji u iznosu od 467.25 din sa osiguranom sumom do 30.000 EUR – Nadstandardni program osiguranja , za državljane Republike Srbije i strane državljane sa prebivalištem u Srbiji (uz obaveznu dostavljenu kopiju prijave poravka u R Srbiji), bez ograničenja starosnih granica, u vidu medicinske asistencije po uslovima TRIGLAV OSIGURANJA (ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd ). Mogućnost pribavljanja osiguranja od otkaza ili prekida turističkog putovanja u iznosu od 2,1% od ukupne cene aranžmana ( prevoz, smeštaj, takse, aviotakse, YQ doplata za gorivo, vize, izleti koji se ugovaraju pri zaključenju ugovora o putovanju i sl.). Zaključuje se i naplaćuje isključivo prilikom sklapanja Ugovora o putovanju i nije ga moguće zaključiti naknadno. Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u Opštim uslovima Triglav osiguranja, koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana. U slučaju zdravstvene intervencije pozvati broj Centra za pomoc EUROP ASSISTANCE +381 11 41 44 105, e-mail: operationsr@europ-assistance.hu

FAKULTATIVNI IZLETI:

    • Novogodišnja večera u restoranu hotela Bernardin 5* 115 € za odrasle i za decu (prijave i uplate za doček u restoranu hotela vrše se prilikom rezervacije aranžmana zbog ograničenog broja mesta),Kopar i Izola 12 €, Trst 12 €.Cena ne uključuje potrebne ulaznice za kulturno istorijske spomenike. Cena fakultativnih izleta zavisi od broja prijavljenih putnika (neophodan minimum od 25 putnika – a u slučaju manjeg broja prijavljenih cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije ino-partnera, i organizator izleta može ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate a u skladu sa mogucnostima organizatora fakultativnog izleta – ino partnera).Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner .

POPUSTI ZA DECU

    • POPUSTI ZA DECU OD 0-11,99 GODINA u sobi sa dve punoplatežne osobe. – 10%.

NAPOMENE:

    • Organizator izleta zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih ovim programom. U slučaju promena cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, vinjeta-putna taksa u odnosu na dan izlaska programa – cena je podložna promeni. UPOZORENJE: Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. VAŽNO: Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu TAX FREE,pa Vas molimo da to imate u vidu Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu u funkciji usled objektivnih okolnosti, kao i da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta, ili tržnih centara, prodavnica, restorana,muzeja,…… ne rade. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera,te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Organizator putovanja ne može imati uticaja. Predviđen raspored privremenog zaustavljanja: – Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu. Važno obaveštenje – Obaveštavaju se putnici, s` obzirom na postojeću situaciju, uzrokovanu kretanjem velikog broja migranata i vanrednim nepredvidivim okolnostima na pojedinim graničnim prelazima, granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen, od onoga što je navedeno u programu putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja I za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče. Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u zemlje EU moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci)od dana ulaska na teritoriju EU.
    • Aranžman je rađen na bazi od minimum 50 putnika, u suprotnom, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je 5 dana pre datuma polaska. Organizator putovanja zadržava pravo izmene redosleda pojedinih sadržaja u programu. Molimo putnike da 48 sati pred put pozovu agenciju radi potvrde mesta i vremena polaska.U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre datuma polaska. Organizator putovanja zadržava pravo izmene redosleda pojedinih sadržaja u programu. Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja, Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja, kao i sa Opštim uslovima međunarodnog putnog osiguranja – Uniqua osiguranja.

Ovlašćeni agent prodaj: Fun Travel Agency

Organizator putovanja: OTP 1/2010arg

Pratite našu FB stranicu https://www.facebook.com/funtravelagencypnbg/

 U Pripremi…

POŠALJITE UPIT

    Ime i prezime

    Email

    Telefon

    Datum polaska

    Datum povratka

    Broj odraslih

    Broj dece

    Starost dece

    Napomena