Vila Fani je udaljena oko 300 metara od plaže. Poseduje 1/2, 1/2+1, 1/3 i 1/4 studije. Svaka smeštajna jedinica poseduje kompletno opremljenu čajnu kuhinju (frižider, rešo, osnovno posuđe, aspirator), kupatilo (tuš/WC), TV i terasu, kao i klima uređaj koji se doplaćuje na licu mesta. Svaka smeštajna jedinica poseduje garnituru za sedenje. U vili nema peškira.
Internet: Besplatan Wi-Fi internet (Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera)
Tip smeštaja:
- 1/2 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja i dva obična ležaja ili bračni ležaj,
- 1/2+1 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja i dva obična ležaja ili bračni ležaj i pomoćni ležaj,
- 1/3 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja i tri obična ležaja ili bračni ležaj i jedan običan ležaj,
- 1/4 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja, dva obična ležaja i bračni ležaj.
- smeštaj u izabranoj smeštajnoj jedinici na bazi 10 noćenja/11 dana – najam,
- vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni, dabldeker ili minibusom audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja,
- usluge licenciranog vodiča – pratioca grupe prema programu putovanja,
- usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili ino partnera,
- troškove organizacije i vođenja aranžmana.
- Troškove međunarodnog zdravstvenog osiguranja,
- Korišćenje klima uređaja koji se plaća na licu mesta inopartneru i iznosi 5 € po danu po smeštajnoj jednici,
- Putnikove individualne troškove,
- Ulaznice i fakultativne izlete u organizaciji inopartnera,
- Održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu.
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke UNI CREDIT, na dan uplate i ne može biti predmet prigovora.
- 40% prilikom rezervacije a preostali iznos do pune cene aranžmana najkasnije 15 danapre početka putovanja,
- 40% prilikom rezervacije a preostali iznos do pune cene aranžmana u jednakim mesečnim ratama, po obračunu, odloženo čekovima građana bez kamate zaključno sa 25.12.2016. po prodajnom kursu Uni Credit banke na dan deponovanja čekova. Dospeće rata može biti 15., 20. i 25. u mesecu. Za rate koje dospevaju za naplatu posle putovanja obavezno je deponovanje čekova građana kod organizatora najkasnije 15 dana pre početka putovanja;
- 40% prilikom rezervacije a preostali iznos do pune cene aranžmana u jednakim mesečnim ratama, po obračunu, odloženo administrativnom zabranom bez kamate zaključno sa 25.12.2016. po prodajnom kursu Uni Credit banke na dan dospeća rate sa organizacijama sa kojima T.A. Millenium ima potpisan ugovor. Dospeće rata može biti 15. , 20. i 25. u mesecu;
- Gotovinski 100 % prilikom rezervacije za AKCIJSKE, FIRST MINUTE I LAST MINUTE PONUDE (osim ukoliko drugačije nije navedeno u samoj akcijskoj, first minute ili last minute ponudi)
USLOVI I POPUSTI ZA DECU
- dete od 0–2 godine – BESPLATNO (nema sedište u autobusu i nema sopstveni ležaj);
- dete od 2–12 godina u pratnji dve punoplatežne osobe u zajedničkom ležaju – BESPLATNO (plaća samo cenu autobuske karte);
- dete od 2–12 godina u pratnji dve punoplatežne osobe koje koristi sopstveni ležaj ostvaruje popust 30 % (popust se odnosi samo na jedan ležaj u studiju),
- dvoje dece od 2–12 godina u pratnji dve punoplatežne osobe, koja dele ležaj ostvaruju popust po 50% od cene aranžmana (plaćaju jednu punu cenu aranžmana – putnici dobijaju 1/3 studio i 4 mesta na autobusu)
NAPOMENE VEZANE ZA PREVOZ
* Organizator putovanja zadržava pravo da vrši transfer drugim/manjim vozilom (po potrebi agencije) od međustanice ili krajnje autobuske stanice do odredišta iz aranžmana ili od polazišta autobusa ili odredišta iz aranžmana do među stanice gde se ulazi u autobus do krajnje stanice.
*Tokom sezone, moguća je promena mesta i vremena polaska.
*Putnik je u obavezi da na dogovorenom mestu polaska bude 30 minuta pre ugovorenog vremena polaska.
*Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu koje mu dodeli agencija. Naknadne izmene nisu moguće. Agencija pravi raspored sedenja, uzimajući u obzir starija lica, porodice sa malom decom, trudnice, kao i vreme uplate.
*Broj putnika po smenama moze se razlikovati. Zato se organizator ne obavezuje da prevoz u povratku izvrši istim autobusom i na istim sedištima kao u odlasku. Za destinaciju sa istim vremenom i datumom polaska u zavisnosti od broja putnika agencija zadržava pravo transfera putnika putničkim vozilima ili sprinterima.
*Agencija prevozi do kuće ili hotela onoliko koliko je fizički moguće. Prenos prtljaga do smeštajne jedinice obavlja sam putnik. Agencija nije dužna da putnicima obezbedi prenos prtljaga na relaciji: autobus-smeštajni objekat-autobus, stoga vas molimo da ne preopterećujete svoj prtljag.
Prenos prtljaga od mesta istovara do hotela ili apartmana nije obaveza organizatora. Molimo putnike da vode računa o svom prtljagu, ukoliko se desi da se neki komad prtljaga izgubi, organizator nije obavezan da isti po svaku cenu povrati putniku. Organizator je obavezan da o prtljagu putnika vodi računa onoliko koliko je u obavezi prema Zakonu o ugovorima o prevozu u drumskom saobraćaju.
* Mesto dolaska je i mesto povratka u određeno vreme (videti tabele polaska) po lokalnom vremenu na dan završetka usluge.
* Dan pre polaska, obavezno se kod Predstavnika još jednom informisati o vremenu i mestu polaska, u slučaju da zbog nepredviđenih okolnosti dođe do neke promene.
*Predviđen raspored privremenog zaustavljanja: Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.
* SOPSTVENI PREVOZ: Kada planirate sopstveni prevoz do destinacije smatra se da je to individualno putovanje. Lično se raspitajte o ruti puta, dokumentaciji i opremi potrebnoj u vašem vozilu, zakonima u zemlji u koju idete i kroz koje prolazite. Napominjemo da je putnik sam odgovoran za svoje putovanje na destinaciju ukoliko koristi sopstveni prevoz. Detalji vezani za putovanje automobilom nalaze se I na www.mup.gov.rs i www.amss.org.rs. O svim detaljima, putnici se mogu raspitati i u agenciji. Ukoliko osoblje u agenciji nije u mogućnosti da odgovori na sva pitanja, molimo putnike da se raspitaju kod nadležnih. Uplatom smeštaja u određenom objektu, nema garancije da putnik na sopstvenom prevozu uz studio/apartman dobija i parking mesto.
*Ukoliko putnik želi rezervaciju određenog sedišta može je izvršiti prilikom rezervacije aranžmana, uz doplatu od 1000 dinara po osobi.
NAPOMENE VEZANE ZA SMEŠTAJ
* U studije i apartmane se ulazi prvog dana boravka od 14.00 časova, po lokalnom vremenu a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09.00 časova, po lokalnom vremenu. Putnici ulaze u očišćenu i spremljenu smeštajnu jedinicu, ali su u obavezi da tokom boravka sami vode računa o higijeni iste, a da je prilikom napuštanja ostave u stanju u kome su je primili. Putnik će biti smešten u bilo koju službeno registrovanu smeštajnu jedinicu u smeštajnom objektu opisanom u Programu, bez obzira na osobenosti putnika, kategoriju, lokaciju i položaj smeštajnog objekta, spratnost, blizinu buke, parkinga i druge karakteristike.
*Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije.
*Pribor u kuhinjama nekada nije kompletan i dešavaju se oštećenja opreme, pogotovo u odmaklim smenama u sezoni. Ukoliko uočite nedostatke obratite se odmah našem predstavniku radi evidentiranja i uklanjanja istog.
*Smeštajne jedinice nisu opremljene peškirima, sapunima i toalet papirom. Promena posteljine se vrši svakog petog dana boravka na zahtev gostiju (gosti sami menjaju posteljinu koju dobiju).
*Putnici su duzni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati novac putnicima.
*Ukoliko se putnici ne pridržavaju pravila korišćenja klima uređaja propisanih kućnim redom u apartmanima, vlasnik ima pravo da uskrati uslugu daljeg korišćenja bez prava na naknadu ili umanjenje cene aranžmana.
Postoji mogućnost oštećenja posuđa ili nedostatka nekog komada posuđa, koji se dogodio u prethodnim smenama – ovakvu reklamaciju molimo odmah prijavite Predstavniku, Vođi puta ili vlasniku kuće kako bi se posuđe u kuhinji kompletiralo i kako vlasnik ne bi teretio putnike za eventualni lom i sl.
*Eventualnu nastalu štetu tokom boravka u apartmanima, korisnik apartmana je dužan da plati na licu mesta, vlasniku apartmana.
* Poslednjeg dana boravka, ispraznite Vaše kante za smeće.
* Molimo Vas da se od 14:00h do 17:30h, svakog dana pridržavate kućnog reda.
*Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižutemperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.
* WiFi: U cenovniku su obeleženi objekti koji imaju obezbeđen WiFi u trenutku potpisivanja ugovora sa tim objektom. Redovno plaćanje računa za Internet i održavanje mreže obaveza je vlasnika objekta i agencija ne može da garantuje da će svi objekti u svakom trenutkutokom sezone imati WiFi. Tokom sezone mogući su prekidi u vezama, kao i opterećenje mreže koje će dovesti do slabijeg protoka informacija. Molimo sve putnike za razumevanje povodom ovoga!
* Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za: -normalan ležaj je 75-80 x 180-190 cm, – francuski ležaj je 145-155 x 180-190 cm.
*U slučaju gubitka ključa zamena je 10 eura. U slučaju gubitka kartice zamena je 50 €. Taj trošak snosi sam putnik.
Ovlasceni subagent : Fun Travel Agency, Paracin
Organizator putovanja: Turistička agencija “MILLENIUM” iz Trstenika – Licenca Minisatrstva Turizma OTP 76/2010 od 02.02.2010. godine.
POŠALJITE UPIT